Dilaradefe28 Derya3535 seninde mi sistemde yok benim tak kan sayimida aldilar o dun cikti beta yok cildiricam
Neslihankadir Dilaradefe28 kese aslında gözüküyormus canim ama çok küçük olduğu için bazen anlasilmiyomus ama gözükür inşallah Sizin alttan mi bakıyor Dr
Derya3535 Dilaradefe28 ben hastanede verdim arayıpta bilgide alamiyoruz cuma günü verdim cuma konturol var
Glyzynpgkce Turtamom benn ustelik son adet tarihim taa 2021😅emzirirken kaldm ama muhtemelen yumurtlamam nisan 13 14 du iliski olmustu korunmustm ama nasipp tam 5 haftalik olmali hesaplamama gore
Akdere_44 Turtamom öncelikle inşallah vardır bebeğiniz. Ben de şu an 5 hafta 3 günlük hamileyim 13 gün önce gittim hastaneye ultrason da görünmedi ama beta 470 çıktı persembe günü tekrar gideceğim inşallah hem keseyi hem kalp atışını duyarım♥️
Alone Dilaradefe28 yok yok olmadım canım şükür 🥰sağlık ocağında cuma verdiğim kan sonucum yeni çıkmış 224 gelmiş değerim 🩷
Alone Hatta sabah devlet kadın doğuma da gittim sonuç çıkmıyor diye 🫣 alttan ultrason ile baktı kese minicik gözüktü. O da kan felan aldı tekrar bakmak için onun sonucu ile sağlık ocağını karşılaştırsınlar artık yükselişi güzel mi diye