Dilaradefe28 hele benim başıma geleni dinle. Salı sağlık ocağında kan verdim çarşamba tatildi (1mayıs) perşembe çıkar dediler. Perşembe akşam hemşire aradı sistemsel sorun olmuş o gün alınan kanlar çıkmamış yine kan ver diye. Cuma tekrar kan verdim. Bu da çıkmazsa diye telaşlıyım kan vere vere bir hal oldum. Sonucu da bir görseydim hayırlısıyla