Ben de sağlıkçıyım. 24 saat nöbet tutuyorum. Bu güne kadar halsizlik dışında sorun yaşamamıştım ama bu sabah metroda az daha bayılıyordum. Şekerim mi düştü tansiyonum mu bilmiyorum bugün iyi hissetmiyorum. Çalışmama imkanım olsa bırakırdım hiç düşünmeden. Cumartesi randevum var doktora sorucam. Dahiliyeye de randevu aldım problem devam ederse şeker meselesini sorucam.