Dikayumerko Cemre44 sizin denk geldiğiniz doktorlar çok iyi sanirim ben kendi doktoruma geldim yokmuş acilden gireceğim şimdi mecbur çünkü ise gitmedim rapor alamazsam mazeretsiz olacak bide şuan çabalıyorum