Yigit_Yagiz_Moms aaa çok geçmiş olsun kötü geçmiş kötü insanlara denk gelmissiniz, benim iki tanıdığım orada doğum yaptı cok memnun olduklarini hastanenin temiz oldugunu söylediler. Aslında önemli olan hastane degil doktor hemşire asistan önemli onlarin karekterleri, birazda şans meselesi . Ben ilk doğumumu özelde yaptım 2022 de şimdi de özelde olmak cok zor para vermek istemiyorum oraya . Eşim özel olsun diyor. Bende devlet olsun istedim. Bizim eve yakın Bağcılar hastenesi var oraya hiç gitmem doğum için orada doğum yapılmaz mecbur çam sakura kalıyor geriye