Evet kızlar doğum hikayemle geldim cok şükür sağlıkla dogrdum.. sorularınız varsa cevaplarım.. dün akşam acile geldim sancım olduğundan 39+4 um bu arada 3cm acilmam vardı nts ye bağladılar sancım çıktı yatircaklardi sonradan vazgeçtiler eve gönderdiler şimdi git sabaha karşı gel dediler ben gittiğimde zaten gece saat 12 ydi neyse eve geldim duş falan aldım uyudum tabi sancilarim oldu o arada sabahta uyudum 11 e kadr kahvaltımı yaptım sancilarim arttı tabi hastane ye geldik acilmam 6 cm di doğum haneye aldılar sürekli alttan muayene yaptılar acikligim hızli ilerledi çok şükür 8 cm faln olunca suyumu patlatti doktor sancilarim çok arttı dayanılmaz oldu artık ikinmami istediler ben çok başarılı olamadım o sancıyla imkanı yoktu öyle olunca süreç uzadı biraz bir saate yakın çok sancı çektim bayan doktor ebe faln vardı zorlandılar en son erkek bı doktor geldi o yardımcı oldu oylelikle doğurdum. Rabbim hepinizin yardimcisi olsun ben atlattım darısı tüm bekleyenlere çok şükür iyyiz şuan tabi sancilarim faln oluyo ama katlaniyosun en zorunu atlattım sonucta. Hastane konusuna gelince de ben bı sknti yaşamadım rabbim iyi insanlarla karşılaştırdı. Azarlayan faln olmadı aksine destek oldular. Ebemde iyiydi çocukla aynı odada oluyosun zaten 6 saat o odada bekletiyolar kontrol amaçlı şuan ordayım normal odaya almalarını bekliyrm ve yattigim yer hiç rahat değil en sıkıntılı kısmı bu galiba rahat yatak istiyo insan.. burda çok okumuştum azaliyolar kiziyolar faln die bana öyle insanlar denk geledim elhamdülillah tabi öyle olanlarida var yok diyemem Allah’ım vicdan versin hepsine sorucaginiz bişe olrsa cevaplarim aklıma gelenleri yazdım kızlar ,