GmzAvc23 ben hiç takipli olmadan gittim 3cü doğumda orda yaptım mırın kırın yaptılar kayıtlı olduğun hastanede niye doğuma gitmiyorsun diye kalp rahatsızlığı olduğu için yonlendirmişlerdi doğumda ama aldılar genede baya saat bekledım yer olsun diye çok doluymuş boş yatak yok demişlerdi kayıtlı hastalara öncelik oluyor bence yer olarak şimdi oraya gidiyorum arada bilgiler için doğumu gene orda ypıcam bakalım bekletecekler mi yine