Teican Zmrnr biz çok heyecanlı olduğumuz için alış verişe başladık özelikle eşim gördüğü her şeyi almak istiyor 😂
Nurci Teican 25 Ağustos demişti doktorum ama sszeryan olacağı için daha öncesinde olur diye düşünüyorum ilk oğlumdan kalan kıyafetler vardı hepsini yıkayıp ütüledim yaz sıcağına bırakmak istemedim
Dilara_0 Teican ilkinde tam 39 haftalık doğum yaptım öğlen vakti. Gece suyum geldi. Bunda da bı 37yi görürüm en az diye düşünüyorum. Rabbim hayırlısını nasip etsin tabiki ❤️😚
Denizz_ Benimde ağustos ortası gibi ikinci gebeliğim olduğu için çok bi şey almıyorum genel olarak her şeyi var sadece park yatak alacağım birazda kıyafet ihtiyaca göre Bodrum’da yaşıyorum burda şimdiden havalar çok sıcak 🥵Ağustos’u düşünemiyorum
Teican alisamomm evet aynen öyle allah hepimizin yardımcısı olsun bebeklerimizi sağlıklı sıhhatli kucağımıza almayı nasip etsin inşallah🤲🏻