surmene-1967 Kıyafet neler düşünüyorsunuz kızlar ben yenidoğan uzun kollu tulum aldım hep bebek gene de üşür diye kısa almadım çoğunlukla
Teican surmene-1967 bende senin gibi düşünüyorum zaten Ağustosta gelecekleri için Eylül ayında havalar soğuk olacaktır
Teican Zmrnr biz çok heyecanlı olduğumuz için alış verişe başladık özelikle eşim gördüğü her şeyi almak istiyor 😂
Dilara_0 Teican ilkinde tam 39 haftalık doğum yaptım öğlen vakti. Gece suyum geldi. Bunda da bı 37yi görürüm en az diye düşünüyorum. Rabbim hayırlısını nasip etsin tabiki ❤️😚
Teican Tubacannn 20 Ağustos gibi olur bence canım sen benden bir gün öndesin ben 23+3 ve doğumum 21 Ağustos gözüküyor