DEF_ikiprensbirprensesmom Teican Bizimde görünen 21 Ağustos ama okadar bekleyeceğimizi sanmıyorum bakalım kısmet sağlıkla kavuşalım inşallah
Teican DEF_ikiprensbirprensesmom evet ya nedense benimde içimde öyle bir his var erken gelicekmiş gibi bir his var içimde ama bakalım hayırlısı sağlıkla kucağımıza alalım bebeklerimizi inşallah
hilal_wq4 biranne__ benimki 17 haftalikken erkek denildi 19da kız denildi salı günü renkli ultrasona gircem ordan kesinleşir ama ben ilk günden beri erkek hissediyorum