momofmychildren evham evham ben bırak 32. Haftayı 5.aydan beri korkuyorum 🙈 32+3 üm şuan tek istediğim 37.yı görmek sonrasında sezaryen olacak mecbur zaten. Ağrılarım oluyor bazen bir korkuyorum ama snra anlıyorum ki bağırsak sıkışmasıymış gaz vs. Malum kabızlık oluyor çünkü ben onu bile acaba sancı mı diye kendimi dinliyorum snra diyorum hayır yanlış alarm oğluşum 37.haftayı bekleyecek eminim diyip kendimi telkin ediyorum ki bende de herşey şükür normal gidiyor. Tecrübesizlik de olablr korku da stres de ama sakin kalmaya çalış canım 💐💞