Canan-06 momofmychildren ilk gebeliğimde böyle hissetmiyorum geç gelcek diyodum ama şimdi bende erken gelecekmiş taşıyamıcakmışım gibi geliyor
Merymytm Bende 26+4 sizin gibi erken doğuracağım içimde öyle hisler oluyor hatta arkadaşlarıma ben erkenden doğuracam göreceksiniz hep diyorum inşallah vaktinde gelir
parsanasi Benimde öyle bir his oluyor, 33 e girdik bugün heyecandan içim ürperdi hep sanki doğum baslamıs gibi insallah normaldir ☺️