Kızlar negatifi çekersen negatif olurmuş biliyorum ama içimden bu hissi atamıyorum 26+5 günlük hamileyim 32.haftadan sonra erken doğum yapacak gibi hissediyorum aylardır bu hissi içimden atamıyorum sizce endişe korku kaynaklı mi yoksa annelerin içine doğar mı ☺️
Sağlıkla gününde gelsinler inşallah 🙏🏻❤️