Sevvalll42 Whitecolour bende 3+5 ken öğrendim tesadüfen okadar erken öğrenmekte iyi olmadı vakit geçmiyo 😅
Enen Whitecolour öncelikle hayırlı olsun 🤗 yumurtlama takibi yaptıysanız hangi gün catlamaniz olmuştu acaba
sevalciftci Whitecolour bende bu şekil koyu çıktığı için. Gebelik testi yapmıştım ve pozitifti sonucum
Saturn35 Whitecolour hayırlı olsun ☺️ peki daha önceleri ovulasyon testi yaptınız mı benim 7 8 gün var adete bugün yaptım ovulasyon testi ikinci çizgi çok silik
Whitecolour Saturn35 evet yapmıştım, ovülasyon ile gebelik var diyebilmek için pik gibi olması gerekiyormuş. Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah 💐
Svl2109 MelodyFairy bence devlete git kan ver cnm var gibi 2 yıl olucak seni taniyalı bende hep düşük yapıyordum rabbim bu son testin olur