Whitecolour bence bekleyin doktora gitmeyin daha hiç bişey görünmez 6 haftanın içinde gidin bende 3+5 te öğrenmiştim ufak bi kanamam oldu 5 haftalıkken bidahada gitmedim kanamada bidaha olmadı şükür yerleşme kanıydı sanırsam pzt günü gitcem 6+3 haftalık olcak ogün 😍