Svl2109 MelodyFairy bence devlete git kan ver cnm var gibi 2 yıl olucak seni taniyalı bende hep düşük yapıyordum rabbim bu son testin olur
Kadersaahin MelodyFairy özel klinikler de pozitif mi negatif mi diye bakıyolar ben beta baktırmadım sadece pozitif mi öğrenmek istiyorum dedim 1 saatte sonuç çıktı
MelodyFairy Kadersaahin sonuçtan ben anlıyorum zaten canım sabah sağlık ocağına gidip kan verip gelcem hemen öğleden sonra ben e nabızdan bakarım
Whitecolour Saturn35 evet yapmıştım, ovülasyon ile gebelik var diyebilmek için pik gibi olması gerekiyormuş. Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah 💐