Whitecolour  Kızlar gebelik testi olmadığı için ovülasyon testi ile test yaptım reglime 3 4 gün var. Sizce gebelik var diyebilir miyiz
Sevvalll42 Whitecolour hamilesniz ❤️ Bende hamileliğimi öğrendikten sonra bi deneyim acaba doğrumu dedim aynı böyle çıktı
Whitecolour buse76 evet tabi ki yapacağım geç saatte olduğu için Ovülasyon denedim burada ovülasyonla gebe olduğunu öğrenen çok fazla insan var fikir almak istedim 😊
Edanonurum Bende böyle öğrenmiştim adetim gelmemişti ovulasyın vardı elimde böyle koyuydu sabah gittim test aldım aynı böyle koyu çıkmıştı hayırlısı olsun inşallah
Whitecolour Edanonurum çok teşekkür ederim cevabınız için. Hakkımızda hayırlısı olsun güzellikle kolaylıkla. Yarın gebelik testi yaparım artık çift çizgiyi görürsem de kan testi veririm ☺️
Ruhsar35 Bende ilk ovulasyon testi yapmışyım elimde kalmıştı çünkü dedim bir yapiö bakalım bide baktım kopkoyu sonraki gün tekrar yaptım dahada koyulaştı sonra aldığım sayfaya attım testleri kadında gebelik testi yap dedi öyle yaptım ve oda pozitif çıkmışto🥰
myangelson Whitecolour bugün kan verirseniz 2 gün sonra aynı yerde mümkünse aynı saatte tekrar vererek artış takip edin 😊
Alone Whitecolour hayırlı olsun canım benimde gebelik testim böyle çıktı adetim 6 sında görünüyor. İnş ikimizin de vardır 🤲🏻
Sevvalll42 Whitecolour bence bekleyin doktora gitmeyin daha hiç bişey görünmez 6 haftanın içinde gidin bende 3+5 te öğrenmiştim ufak bi kanamam oldu 5 haftalıkken bidahada gitmedim kanamada bidaha olmadı şükür yerleşme kanıydı sanırsam pzt günü gitcem 6+3 haftalık olcak ogün 😍