Seyhan000 15+2 olduk bugün doktor 14+5 te ultrosonda göre 15+5 %90 kız dedi inşllah değişmez çok istiyordum kız olsun bütün nubdur ramzidir erkek diyordu yanışttı ama diğer hurafe testler hep kız gösteriyordu salı tekrar gidicm başka doktora inşallah söyler 😁 hiç sıkıntı yasamadm sabah kalkınca hafif bulantım oldu açlıktan o kadar 💕