Seyhan000 iremsevinc yaaa ne güzel benimde gönlümden kız geçiyor ama bakalım nasip neyse o olsun isim düşündün mü 🥰
Seyhan000 eminegizem yatakta sağa sola dönerken kıpırtı hissediyor gibiyim ama bebek hareketi olduğunu düşünmüyorum ben ya net hissedene kadar bekleyeceğim 😂😍
Nzlelms Seyhan000 ben yenidoğandan 1 yaşa kadar hepsini kitikateden aldım. Trendyoldakileri beğenmedim. Lcw sitesine baktım çok içime sinmedi ama tabi ki alınabilir
eminegizem Seyhan000 sen de mi bu haftalardasin canım bi arkadaşım üç aylıkken hissettim hissetmen lazımdı falan diyor kafami karıştırdı ben öyle hissetmiyorum ikinci gebeliğim ilkinde ne zaman hissettim hatırlamıyorum dört buçuk yaşında oğlum
Seyhan000 eminegizem 14+1 haftalık gebeyim bene herkesin hamileliği farklıdır onda oldu diye sizde de aynı dönemde olacak değil bence 🌸
tgb0104 Selamlar, Bende 14+ 1 2. Trimestera girdim anlattıklarınızla birebir aynısını yaşıyorum :) Cinsiyetini öğrendik çok şükür :)
iremsevinc Seyhan000 eğer bize süpriz yapıp erkek çıkarsa da emrah kaan canım 🥰 ama inşallah değişmez
iremsevinc Seyhan000 ben çok kız istiyorum herkes kız istiyor aslında ne benim sülalem de kız torun var ne de eşimin hele kaynanamın 2 oğlu var 1 torunu var o da erkek herkes bu kızceyı gözlüyor kızsa tabi 😁😁 herkes%90 ı duyunca havalara uctuu 🥰