Seyhan000 bende bugün tam 14+0 oldum 😌 hamileliğimin ilk başlarında mide bulantısı yaşıyordum şuan çok şükür daha iyiyim. Ara sıra oluyor sadece o da strese girdiğim zamanlarda. Bir de ellerinizden öper 15 aylık kızım var biraz o yoruyor beni. ☺️
Cinsiyetimiz kız. 💞 Şanslıyım ki bir kızım daha var. Hiçbir kıyafetlerini atmamış ya da vermemiştim. Artık 2. Yavrucağım nasiplenecek 😌 isim olarak 2 isim var ama belirsizlik yaşıyorum. İlk kızımın adı bade şimdikine de bahar ya da Begüm düşünüyorum ☺️