Seyhan000 Sincaplarinannesi hayır cinsiyetimiz daha belli değil göstermedi aslında çok hareketli ama bacakları oynatmadı 😂😂 hareketlerini de hissetmedim daha ilk gebeliğim 😍☺️ seninkinde durumlar nasıl ?
Sincaplarinannesi Seyhan000 Bende henüz hissetmedim cinsiyet te belli değil doktor detaylı da belli olur dedi 21.hafta da detaylı ultrason girecem belki ondan önce doktora gidersem belli olur. 3.hamileliğim 5 yaşına girecek kızım var 3 yaşına girecek oğlum var .🌹🌼🌸
Seyhan000 Esraagunes oy maşallah nasıl geçiyo peki günlerin zorlanıyor musun yoksa rahat mısın canım ☺️
tamamdanolmuss Sakineoncu bi tanıdığım Karen Ada ismini koymuştu kızına çok aşırı beğenmiştim birbiriyle çok uymuş. Karen çok güzel bir isim
Esraagunes Seyhan000 Şuan rahatım ama hergün gebe kaldığım günden belli rahmimde bıçak saplantısı oluyor ani vuruyor sanki kalbim orda atıyor onun sebebide rahim büyümesiymiş ama ilk 3 ay kötüydü düşük tehlikem vardı iğne vuruldum ve hayla Protestan kullanıyorum alttan
tamamdanolmuss Seyhan000 ben 17+1 im domates olduk, cinsiyetimiz tam belli değil doktor %80 kız diyor emin olamıyor çünkü göstermiyo 😬😂
Aleynaz06 Emos42 benim de bel ağrım baya oldu, hatta yatarken sağdan sola bile dönemiyordum. Bıçak gibi bir ağrı resmen. Dün doktora gittim, tamamen normal olduğunu söyledi.
Emos42 Aleynaz06 normal demesine çok sevindim düşük tehlikem vardı ağrı beni çok korkutuyordu sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🌸
tamamdanolmuss Seyhan000 ben artık hissedemiyorum 😂😂😂 başta erkek hissediyordum da şimdi yok bebiş hissediyorum 😂😂
Kaderimmmm16899 Seyhan000 bende 19+oldum cinsiyeti erkek alışveriş Cok yapmadım kızımın yeni doğan kıyafetleri giğdircem 😂😂🤣😘sadece beşik aldım bide anne yanı ortapedik yatıgı aldım bide biberon aldım
Aabbccc Seyhan000 bende tam 14.haftama girdim canım cinsiyetim kız😍hiç canım ne tatlı ne ekşi istemiyor 😂 Baş ağrısı çok fena çekiyorum migrenim var 😐
Seyhan000 Sincaplarinannesi oyy maşallah maşallah ay benim ki gösterir inşallah ya detaylıya kadar çatlarım ben😂😂
06Pembemavi80 Sincaplarinannesi ya sizinle aynıyız benimde 3. Gebeliğim aynı yaşlarda çocuklarımız var. 12 13 haftalık olduk bizde . Bnde cinsiyet için hafta içi gideceğim bakalım erkek hissediyorum ama ne çıkacak. Bı oğlum bı kızım var hangisine arkadaş gelirse bakalım. Sizin nasıl 🙈
Svllkccc Seyhan000 benimde 14+1 aynıyız 😍 bizimde cinsiyetimiz belli değil bu ay öğrenicez inşallah benimde ara ara kaşık ağrılarım oluyor 🫶🙏
Sleep Bende bugün 16+1oldum kontrolümuz vardi oturmuş bebek bir şeyler yedim hareket ettim göstermedi