Seyhan000 Merhaba hanımlar 👋🏼 Bugün itibariyle 2. Trimestere girdim 14+0 olduk☺️ Trimester dönemi benim için aşırı zordu çok kötüydü diyeceğim şeyler yaşamadım çok şükür mide bulantım yok denecek kadar azdı sadece kahvaltıda tatlı şeyler yediğim için bi kaç kez kustum o kadar 🥰canım hep ekşi şeyler çekti bol bol meyve yedim kilo alacağım korkusu yaşamadım ne istiyorsam onu yedim yiyemeyeceğim şeylerde canım çekmedi değil tabii 🥴😂Bebeğimin gelişimi de gayet iyi hatta 4 gün önden gidiyoruz 🤪Cinsiyetini göstermemekte kararlı gözüküyor umarım uzun sürmez çünkü meraktan çatlamak üzereyiz ahahaha Yattığım zaman ara ara kasık sancısı giriyor bir de kalp çarpıntım oluyor çok yürüyünce de aşırı yoruluyorum 😬 Bende durumlar bu şekilde sizde durumlar nasıl? kaç haftalık oldunuz? Cinsiyetiniz belli mi ? Şikayetleriniz neler? Bunları aşağıda konuşalım sohbet edelim güzel hanımlar 🥰🤍
Emos42 Seyhan000 biz henüz 12+2 haftalığız ilk gebeliğim tüp bebek tedavisi ile oldu 2 gündür belimde ağrı var bazen geçiyor bazen geliyor bu normal mi pazartesi kontrolüm var doktorada soracağım ama biraz endişe ettim
Sincaplarinannesi Seyhan000 merhaba sizinle aynıyız bizde bugun elma olduk 14+0 Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşaAllah💐
yssmom Seyhan000 henuz 12 hafta biraz stresliyim ikili test vb malum onun disinda her sey iyi gidiyor sukur
M_glsm Seyhan000 11+3 haftaligiz mide bulanisi sabahlari cok oluyo birde hazimsizlik cok var🥹 1 trimesterin bitmesini sabirsizlikla bekliyorum azalir insallah bu hazimsizlik mide bulantisi🥹 cinsiyetimizi 17 mayis randevumuzda ogreniriz insallah🥹❤️
Nzlelms 19+3 çok rahat bir hamilelik geçiriyorum 😊 cinsiyetimiz erkek, isim arayışları devam ediyor 👍🏻 Alışveriş büyük ölçüde tamamlandı
Seyhan000 Nzlelms yaa maşallah isim konusu bizi de zorlayacak gibi ya hiç fikrimiz yok😂 bu arada evet bende alışveriş yapıyorum park beşik ve bebek arabası alındı kıyafetleri de gördükçe alıyorum indirimleri takip edemiyorum sadece mağazada karşıla çıktıkça alıyorum siz hangi mağazaları hangi siteleri kullanıyorsunuz acaba 🥰
Nzlelms Seyhan000 ben yenidoğandan 1 yaşa kadar hepsini kitikateden aldım. Trendyoldakileri beğenmedim. Lcw sitesine baktım çok içime sinmedi ama tabi ki alınabilir
Seyhan000 Emos42 bence gayet normal bende de bel fıtığı var benim daha da şiddetli oluyor yavaş yavaş masaj yapınca iyi geliyo🥰
Aleynaz06 Emos42 benim de bel ağrım baya oldu, hatta yatarken sağdan sola bile dönemiyordum. Bıçak gibi bir ağrı resmen. Dün doktora gittim, tamamen normal olduğunu söyledi.
Sakineoncu Bende 17+4 deyim mide bulantısı sadece sabahları oluyor çok şükür azaldı kız dedi doktorum ismi de hazır Allah nasip ederse Karen Livza koyucaz 🌸🌸
tamamdanolmuss Sakineoncu bi tanıdığım Karen Ada ismini koymuştu kızına çok aşırı beğenmiştim birbiriyle çok uymuş. Karen çok güzel bir isim
Seyhan000 Sincaplarinannesi ay ayyy amin inşallah canım beraber ilerleyelim seninle minik elmalar 🍏😂🥰
Seyhan000 yssmom canım benim çok stres yapılacak şeyler değil biliyorsunuz ki doğruluk payı %60 oluyor doktorun en doğru bilgiyi verecektir önemli olan senin gönlünü her zaman ferah tutman bebeğim 🥰🤍
Sedagoktugg54 Seyhan000 15+1 😊 bulantılarım azaldı ve iştahım açıldı çok şükür rahat geçiyor ilk oğlumda da rahattım bu oğlumda rahat geçiyor 😊
Seyhan000 Sedagoktugg54 benimki de gerçekten rahat geçiyor umarım hep böyle devam ederiz Allah hepimize kolay hamilelikler doğumlar nasip etsin ☺️
Sincaplarinannesi Seyhan000 Tamam canım inşaAllah cinsiyet belli mi? Hareketlerini hissettin mi kaçıncı gebeliğin💐🤩
M_glsm Seyhan000 bi oglum var gonlumden hep kiz geciyo🥹 burada bi kac kisi tahminde bulundu cogu erkek dedi sadece 1 kisi kiz dedi insallah hayirlisi😅❤️
Seyhan000 Sincaplarinannesi hayır cinsiyetimiz daha belli değil göstermedi aslında çok hareketli ama bacakları oynatmadı 😂😂 hareketlerini de hissetmedim daha ilk gebeliğim 😍☺️ seninkinde durumlar nasıl ?