Fatmac Lavinya21 34+3 olduk bizde 🐣 dolabımız hastane çantamız hazır. Geceleri el kol uyuşması ağrısıyla uyanıyorum 🥲 yattığım taraf çürüyor hareketleri canımı acıtıyor 🥹 ev temizliğim kaldı tek başımayım yapamıyorum 😬
Lavinya21 Fatmac yaa şuan o zor zamanlardan bende geciyorumm maleseff🤦 annen yada kaynanamlar yokmu yakınında tek başına zorlanirsin yada eşin yardım etsin
amayinedeiyiilerledim Lavinya21 ben eşimle birlikte yapacağım inşallah temizliği, ucundan başladık zaten🥹🥲
Lavinya21 amayinedeiyiilerledim Allah kolaylık versin bebeğim 💞 pencereleri perdeler tamamlandı gerisi kolay zaten 😂
Cankuss35 Lavinya21 😂😂😂 bak sen böyle deyince tırstım 😂😂😂 badanayı bekledim bitti şimdi artık hazırlıcam 🥹🥹 ağırlaşınca çok zorluyor da annem geldi yanıma birlikte yaparız artık
Fatmac Aybukekk tam tarihi vermedi canım biraz tombik benim oğlan 38 39 da sezeryanla alabilirim dedi kilosuna göre. 40 a kadar bekliyormuş sonradan suni sancı veriyormuş gelmezse. 37 de çatı muayenesi yapacak.
Aybukekk Bende bakalım tam 35 haftalıkta gidicem normal doğum için egzersiz vericem onları yapıcaksın dedi
keremtahamom_ Lavinya21 33+3 biz de🤗 her şeyi yıkandı ütülendi çok şükür eksiği yok hastane çantamız da hazır sadece ismimize çok geç karar verdiğimiz için isimli hastane çıkışımız gelmedi daha onu bekliyoruz☺️ çalışmaya devam ediyorum haftaya izne çıkacağım göbüşüm artık zorluyor yavaş yavaş ama her günüme iyi ki her günüme bin şükür sağlıkla gelsin inşallah yavrularımız🥰🥰
Lavinya21 keremtahamom_ amin sağlıkla hayırlısıyla gelsin bebişlerimiz ❣️ bende isim konusunda çok kararsizdim aklımdaki isimden vazgeçmemek için hastane çıkışı yaptırdım 😂
Fatmac Lavinya21 maalesef ben ilçedeyim ikisi de birer saat uzaklıkta annem çalışıyor kaynanam köyde köy işleri falan.. eşim yardımcı oluyor ama işinden dolayı cam perde işlerine girişemedik 🥲 erkekler de her şeyi yapamıyor maalesef mutfak dolabı falan silemez sanmıyorum eşim
esmerrmm Lavinya21 kiz bende ayni işte gelmesine bi saat kala yapiyorum 😂, onceden hic yapamiyordum kansiz oldugum icin tansiyonum dusuyor bayginlik geciriyordum , elime bi corap alsam kolum agriyordu , kan serumundan sonra kendime geldim cok sukur
Lavinya21 esmerrmm ya Rabbim şifa versin kuzum 💞 vala bende bir gün tam temizlik yapıyorm birgün sadece makina atıyorum öyle geçinip gidiyoruz😂
esmerrmm Lavinya21 amin oyle valla bugunlerde gecicek allahin izniyle , saglikla kucagimiza alalim insallah ❤️