Lavinya21 esmerrmm bende şükür tamamladm ağırlaştıkca çok zorlanıyoruz şuan bile hâlâ yataktayim ev işlerim beni bekliyorum ama gel gör ki kalkasim yok
esmerrmm Lavinya21 ben ev işlerini akşam yapiyorum , neden bilmiyorum ama enerjim akşam geliyor heralde aksama kadar uzanmaktan 😅 ,
Lavinya21 esmerrmm yok akşamda bende tık yok eşimin gelmesine 1 saat kala yapıyorum bende vakit geçsin en azından diyorum ya günler uzamış zamanda geçmiyor 🤦
esmerrmm Lavinya21 kiz bende ayni işte gelmesine bi saat kala yapiyorum 😂, onceden hic yapamiyordum kansiz oldugum icin tansiyonum dusuyor bayginlik geciriyordum , elime bi corap alsam kolum agriyordu , kan serumundan sonra kendime geldim cok sukur
rabiksu06 Lavinya21 çantaya koyulacak bir kaç şey eksik onlarıda alıp hazırlayacağım inşallah gerçekten birden ağrılaşıyor insan yattıkçada daha çok ağrım oluyor garip bi şekilde 😂🤦🏻♀️🤭
Lavinya21 rabiksu06 vala öyle kendime şart koymuşum 3 e kadar yatakta kalicam 3 ten sonra kalkicam diye hep ama bugün yine bir türlü kalkamadm😂
Yaso2110 Lavinya21 31+1 beşiğini korduk dün çünkü çok ağırlaşmaya başladım işe gitmek sabahları tam bir işkence oldu biz çalışanların Allah yardımcısı olsun 😕
dogurangaplumba amine4444 37 38 de yapıyorlar canım ama benim ilkinde doğuma gittiğimde açıklığa bakarken yapmış olabilirler doktorum ayrıyeten öyle bir muayene yapmadı bunda yaparmı bilmiyorum
dogurangaplumba Lavinya21 benim baştan beri vardı onlar ilk kızımda 9 ay kustum doğururken bile kustum bunda ilaçlarla durdurduk ama ara ara hala devam ediyor özellikle geceler
Kubra4144 Yaso2110 bende aynıyım 32 de çalışabilir raporu aldım ama bugün gidemedim resmen işe gitmek işkence oldu nasıl dayancam 37 ye kadar bilmiyorum
dogurangaplumba Lavinya21 daha da kötüleri var Rabbim kimseye sağlık sorunu olmadan güzel doğumlar güzel kavuşmalar nasip etsin 🤲🏼
amayinedeiyiilerledim Lavinya21 33+1 hastane çantası hazır, kıyafetleri hazır, bu hafta sonu beşiği kuracağız inşallah 🤲🏼🥰 temizliğe yavaş yavaş başladım
Lavinya21 amayinedeiyiilerledim oh ne güzel vala bende hazırlıklar tamam 35. haftada Allah’ın izniyle annemle teyzem temizlik için gelecekler ❣️
Nergiz7 Lavinya21 31+5 nefes darlığı ve sırt ağrılarım var 🥲 çok şey yapamıyorum 2 hafta falan sonra yıkama ve düzenlemelere başlarım annemle
Lavinya21 AYYdemir insAllah hiç ağrın olmazda🐣 neden başlamiyorsun çabuk geçer 30 dan sonra zaman ağırlaşinca zor olur
Sinem_klc AYYdemir Bizde 30+5 benimde henüz hiçbir hazırlığım yok ne alınacak öncelik ne olmalı bir fikrim dahi yok çok geç kalıyor gibiyim 🤦🏻♀️
Cankuss35 Lavinya21 32+5 🩷 pazartesi ilk nstmize giricez bakalım 🥹 ara ara regl ağrısı gibi oluyor yalancı sancıymış . Onun dışında birgün iyiyim birgün halsiz 😂 eğilip kalkmak ölüm gibi zaten . Ev badana oldu eşyalarını yıkayıp ütüleyeceğiz temizlik yapılacak hastane çantamı hazırlıcam
Lavinya21 Cankuss35 kız nerdeyse doğurucan daha eşyalarını yıkamadn çantayı hazırlamadin mi vallahi yap şimdiden erteleme çok zorlaniyor insan ya küçük parçalar ya bide bitmiyor anam 😂
amayinedeiyiilerledim Lavinya21 ben eşimle birlikte yapacağım inşallah temizliği, ucundan başladık zaten🥹🥲
Cankuss35 Lavinya21 😂😂😂 bak sen böyle deyince tırstım 😂😂😂 badanayı bekledim bitti şimdi artık hazırlıcam 🥹🥹 ağırlaşınca çok zorluyor da annem geldi yanıma birlikte yaparız artık
AYYdemir Lavinya21 gurbetteyim canm memlekete gidicem dogum icin 33 haftada hemen alisveris yapar hazirlarim ablalarim yardim ederler bende alip satmak istiyorum ama elimde degil bilmedigim yerlerde yasiyorum