Alaaddin balciya gittim ilk kontrollerde ama memnun kalmadim. Ukala biraz, kilo takintili ve ayrica acil bi durum oldugu zaman telefonlarina cevap vermiyor kendiside hemsireside. Cok ilgisizler. Medical park nagihan yilmaza devam ediyorum simdi, cok guleryuzlu ve cok ayrintili anlatiyor her şeyi. Alaaddin gibi bilmiş bilmiş konuşmuyor. Medical parkta calisanlarda cok kibar ve ilgililer. Bence bastan secimini iyi yap.