Elfibrhm2609 kızlar özelde Doğuma okadar para ödemeyin fazla para alıyorlar itiraz edince ve ayrıntılı makbuz isteyince makbuzda sağlık bakanlığı tarafından önerilen tutar yazması gerekiyor istedikleri paranın nerdeyse yarısını alıyorlar görümcem 6 ay önce 1900 Doğum yaptı geçen gün girip hakkını aradı 800 geri verdiler önce vermek istemiyorlar ama şikayet ederim dinince hemen veriyorlar çünkü fazla para almaları yasak şikayet ettiğinizde hastaneye para cezası geliyor