Zeynepemre Deletedmom67 medicana da canım. Tamer Bülent Karali Çok memnundum ben ilk gebeliğimdi ve çok güzel ilgilendi. Çoğu arkadaşımda doğumunu Bülent beye yaptırmıştır.
Tugceates Deletedmom67 liv hospital de Seher sarıya gidiyorum canım ben çok memnunum bide onu araştır istersen
Elfibrhm2609 Deletedmom67 Bende medicalpark gidiyorum naziye gürkan sabah doktorum ve çok memnunum tavsiye ederim size de çok iyi güler yüzlü ilgili baştan beri bu doktora gidiyorum 34+3 deyiz 😉💕❤
Kayaeminegul Deletedmom67 canım bende Büyük Anadolu’da Bülent Sürücü var çok iyi bi doktor ben çok memnunum çok güzel ilgileniyo 😍☺😊
Deletedmom67 Zeynepemre öylemi hemen araştırim doktoru 😊 şuan için limanda alaadin balcıya gidiyorum.ama bilemiyorum araştırim dedim 😊
Zeynepemre Deletedmom67 canım ben çok memnun kaldım çok ilgili gerçekten. Amasya’dan gittim ben hep kontrollere ama hiç pişman olmadım. Zaten daha önceden burada görev yapıyordu son bir kaç yıldır geçti oraya. Amasyadan o kadar çok giden hastası var ki ona
Deletedmom67 qqulsum55 mükerrem beye ilk gidiyordum zaten fakat biraz üzücü bir durum oldu onunla aramda o yüzdem gitmeme kararı aldım.ama iyi bir doktoe evet teskkr ederim cnm😊
Deletedmom67 Elfibrhm2609 medical parkın donanımı herkes met ediyor zaten yaa cok sevindim sağlıkla gelsin bebeğin inşallah 😊
mervemre0813 Elfibrhm2609 aynen bende samsuna giderken 3 kere gittim Naziye hanima cok iyi cok memnun kaldim 😊
Deletedmom67 Kayaeminegul hamile değilken bir kaç kez muayene oldum evet cok iyi bir doktor dediler ama ben beklediğim ilgiiyi göremedim aşırı yoğun hastası cok fazla istediğim soruları cevaplamadı bile diyebilirim canım 😊 teşekkür ediyorum
Sevilaydmrc Deletedmom67 karar verdiniz mi bende yeni başladım 5+2 yiz nagihan yılmaza gidiyorum memnunum
Elaninannesi Deletedmom67 Ben de liman hastanesinde taşkın orhana gidiyorum iyi bir doktor memnunum hatta dogumuma 17 gün kaldı 😊
Deletedmom67 Elaninannesi yaa çok güzel inşallah tek nefeste alırsın kucağına.taşkın bey hakkında tersliyor soruları cevaplamıyor dediler bana.ama memnunsun sanırım sen 😊
Elaninannesi Deletedmom67 a yok canım ya ne terslemesi arkadaş gibi bir doktor ben en çok da onun sakin olmasını seviyorum nasipse doğumum onunla olacak 😊