Aybuke5 tabiki sinir stres cok etkiler. Zaten tiroid sinir strrs yapıyor insana, asabi oluyor insan. Düşer sen sakin ol, sabırlı ol. Nie düşmüyo deyip üzme kendini. Benim 7,2 idi ilk gittiğimde. 100 içmeye başladıktan sonra yavaş yavaş düşmeye başladı ve haftasonları da 150’e cıkarttı. Şimdi değerlerim iyi ama halâ dozlarım yüksek bebek için. Anca doğumdan sonra ilaçlarımın dozunu düşereceğini söyledi doktor. Nerede yaşıyorsun canım?