Aybuke5 6. Haftada 4du,sonra ilac kullanmama ragmen 5oldu,28de degerlerim cok dustugu icin ilac kullanmayi kestim.32.de tekrar kontrolde 0.1lerden 3.3e kalkmisti,yani ust sinira yaklasiyordu.doktorum ilaci kesdi ama normal yodomarin diye bir ilac verdi,artik eutyrox gibi hormon takviyesi degildi