Aybuke5 Canım ben hamileliğimden önce 50 içiyordum. 5 haftalıkken tekrar gittim değerlerim yüksek çıktı epey, 100mg içiyorum şuan hatta haftasonu 150 içiyorum. İlacın bebeğe bir zararı yok, zaten bebeğe birşey olmasın die dozumuz yükseltiliyor çünkü hamileliğin aylarına göre belirli değerlerimizin olması gerekiyormuş. Sen kmseye bakma, geçmiş olsun