Deletedmom2232 Cemredndr ben hamile pantalonu aldım belimden düşüyor ama çok rahat şimdilik ikiye katlıyorum belini🤣
Deletedmom2232 Englishteacher ay bendede doğuştan kronik gastirit var acı su gelmeye başladı gebelikte :( İnşallah canım sağlıklı olsun bi kucağıma alayım koklayalımda ♥️
Yalinn8 Deletedmom2232 zamanla istah da aciliyor vitaminler de sagolsun şişiriyor, yedigin ictigin midene dokunabiliyor ne kadar dikkat etsen de ama kendini gözlemlersen enazindan nelerin şişkinlik yaptigini cozersin, ben not aliyorum mesela😉
Deletedmom2232 Yalinn8 kan değerlerim herşey normal ek hiç birşey kullanmıyorum sadece folik asit ama not alacağım haklısın teşekkürler:)
Englishteacher Deletedmom2232 bide bazı kadınların iç karnı geniş olur pek büyümez göbeği bazılarının da hiç iç karnı olmaz daha çabuk büyür göbek. Bi arkadaşım benden 8hafta kadar geride ve nerdeyse doğuma gidecek büyüklükte göbeği var🙈 her hamilelik farklı
Englishteacher Deletedmom2232 pantolonun içinde düğmeli bi lastik yok mu? Varsa şayet ki çoğunda oluyor o lastiği çek düğmeyle belini sıkıştır 😉 bel ayarlamalı olur genelde
Yalinn8 Deletedmom2232 normal olsa da bi muddet sonra takviye yazicak dr, malum bebek 3-4 aya kadar senin depolardan beslenicek😉
Deletedmom2232 Seda5892 devamlı kullanmam gereken nexium ve rennie duo vardı gebelikte nexiumu bıraktım doktor rennie duo iç iyi gelir dedi ama şurup içiyorum birde folik asit gramı çok düşük değerlerim normal olduğu için düşük verdi doktor
Seda5892 Deletedmom2232 anladım canım ben vitamin folik asit kan sulandırıcı iğne ve hap kullanıyorum
Deletedmom2232 Seda5892 aaa düşük riskinmi var canım benimde ilki düştü 6 haftalıkken korkuyorum şimdi:(
Seda5892 Deletedmom2232 benim de ilk düştü canım oda genetiğe gittik pıhtılaşma çıktı ondan dolayı sağsalim kucağımıza alırız inşallah
Deletedmom2232 Seda5892 benimde kese aşağıdaydı canım rahmin ucuna yerleşmişti düştü Rabbim sağlıklı evlatlar versin hepimize ♥️