Cemredndr Deletedmom2232 165 boyum 60 kiloyum olur demi normalde oluyor 36 beden de hamile olunca insan düşünüyor 😊
OzgeDgnp Benimkide öyleydi gaz ve kabızlıktan kıvranıyodum artık karnım çok şişiyodu,kayısı ve su ile kurtuldum hemen hemen şuanda 8+1 haftalık insallah sıkıntısız bir sekilde saglıkla kucagımıza alırıız