ZeynepDuru17 aa kanka sahiii ben anneme sordum annemde 3 tane sezaryen yaptı ya kardesimde hep öyle olmuş doktor hazirana gün vermiş anneme kardeşim 15 gün önceden 29 mayısta gelmiş asagıda hep ağrı oluyo diyormuş doktor hep 2. Ve 3. Beklemez ama haziranda alcaz erken gelebilir demiş anneme annem yine böyle baskı hissederken beni kucaklamak için egilmiş suyu gelmiş bi anda 29 mayısta hastaneye gitmişler 1 saat icinde hemen almıslar kardesimi bayada tombik dogmuş hala tombik abim 2900 ben 3400 kardesim 4100 dogmus 4. Yapsaydı kesin 5 6 kilo bisey çıkarırdı 🤣🤣🤣🤣🤣