Busus kızlar ben de 34 üm, çok yorulmuşum popom çok ağrıyordu , sonra sırtımdan belimden ağrı girdi, midem bulandı karnım sertleşti 3 saat oldu geçmedi hastaneye geldik meğer düzenli sancılarım varmış nstde çıktı hala hastanede yatıyorum durdurdular sancıları ciğer geliştirici vurdular falan , kendinizi yormayın 🫶