Ftmtsdmr NGold maşallah benimde oğlum olduğundan beri 2 3 hafta önde bende yarın 34+0 oluyorum ama 35+0 da kontrole gideceğim
dogurangaplumba BurcuEcemm ben 35 olcam cuma 2 hafta var aramızda sağlıkla gelsinler vaktinde gelsinler çok geç kalmasınlar inşallah 🤲🏼😅😅
Fasulyeninhikayesi Lalemmm12 yatmakta zorlaniyorum 30 haftalik olduk sukur ayrica sag tarafımda surekli batma gibi bi aci var sanki kaburgam batio neden oluyo anlamadim is yapmak zor geliyo ama az kaldi saglikla kavusalim bebeklerimize 🤲🏻🤰🏻❤
Nursanver Merhaba 30+5 im bugün ama sata göre değil planlı gebelikti doktorum da benim verdiğim tarihle aynı ölçümü yapmıştı son adet 21 Eylül 1 Ekim ama döllenme .doğumu hangisine göre hesaplamalıyım