Cemre44 Stokke X 45.000 civarında ancak puseti ve port bebesi hariç. Onları alınca 60.000 gibi bir fiyata geliyor ancak hepsini almak zorunda değilsiniz. Eğer şeklini beğenmezseniz MercedesAmg Gt bebek arabasına da bakabilirsiniz onu da beğenmiştim. Eğer o da içinize sinmezse doona çok güzel bir araba. Ancak uzun vadede kullanılmıyor. Biraz daha uzun süre en azından 3 yaşına kadar kullanılacak modeller almak çok daha karlı. Biz bu üçü arasında kalmıştık, ben güvenliği fazla önemsediğim için Stokkede karar kıldım. Doona’da da çok gözüm kalmıştı ancak dediğim gibi birkaç yıl içinde tekrar araba almak istemedik. Bunlara bakarsanız eğer içinize siner diye düşünüyorum. Eğer bunların fiyatları yüksek gelirse de daha uygun fiyatlı cybex ya da Kraft iyi diyorlardı. Gidip görüp almayı öneririm ama. Dilerim gönlünüze göre içinize sinen bir araba bulabilirsiniz. 🍄