Meryem_mm matmazelinbeybisi ben dün gördüm onu çok beğendim ama taksitli hali 23bin oluyor değer mi bilmiyorum
Drfatma Biz de Prego axis aldık dün geldi. Gerçekten hafif , çift yönlü kullanılması çok güzel, çıkarmadan döndürülmesi de avantaj. Pusetli aldık puseti takınca da gayet sağlam ve daha da hafif oldu. Biz şimdilik çok beğendik :)
Aysetk Bebek35bebek indirimde maxi cosi yi almanızı tavsiye ederim hem çok güzel düşüyor hem de en rahat kullanım kabin boy soho
Bebek35bebek Aysetk ne kadara aldınız acaba bide inceledim soho tek yönlü gözüküyor trendyol görsellerinde
Ezel16 NGold Git gide içime daha çok siniyor bu marka 🥰 Kullandın mı canım hiç doğum yaptın mı bilmiyorum ama 🫠
Helbestt Hanımlar bu fiyatlar çok yüksek değil mi ? Ben Kraft Twist aldım pusetiyle beraber ikinci el sitesinde 1750 ye hiçbir sorunu yok sıfır desem herkes inanır o derece. Bence siz de ikinci el ilanlara bakın çok uyguna denk gelebiliyor
Merii54 Bagi neo 2 ve oto koltuğu Puset olarak baby plus Snug önerildi e bebekten indirimden aldık tavsiye ederim
Aysetk Bebek35bebek çift yön çok önemli bi özellik değil 12 bin aldık arkadaşıma martta önemli olan uzun süre kullanılabilir ve küçük olması
Masalikom Ben civilden baby2go lily kabin bebek arabasiyla pusetini aldım gri renk 7bin tl ye Resim ekleyemiyorum 😔 googleden bakabilirsiniz
NGold Ezel16 Henüz doğum yapmadım ama bebek alışverişini yaptığım gün açtım aldığım her seyi içine koyup o şekilde tasımıstım 🤣🤣🤣 çok rahat kapatıp acması tasıması tekerleri de sarsma yapmıyor cocuk uyuyor falan olsa rahatsız etmeyecek ve gerçekten malzemesi çok sağlam
Gebess95 Bebek35bebek prego Aria aldım ben hem fiyatı 6 7 bin arası değişiyor hemde çok hafif kabin boy çok rahat öneririm
Cansel__ Bebek35bebek prego mios aldım daha kullanmadım ama baya iyi özellikleri var ondan önce de yoyko araştırıyordum
Sena16 Prego solo kullanıyorum ilk 6 ay puseti kullanirken ana gövdeyi söküp o şekilde takıp kullandim cok daha kullanışlı oldu sonrasinda oturma bölümünü monte ettik şuan oğlum 22 aylık hala kullanıyorum ama beğenmediğim yanı tek yönlü olmasi ve dik şekilde çocuğun oturamaması (tam dik pozisyon) bu aya kadar sıkıntı yoktu ama artik dik oturmak istiyor bende arkasina yastikla destek yaptim onun dışında memnunum bu arada arabamiz yok o yüzden bebek arabasını aktif kullaniyorum.
Ezel16 NGold Anladım canım bilgi için çok teşekkür ederim 😊 Rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin hepimize inşallah 🤲🏻🥹 Sağlıkla alalım bebeklerimizi 🤲🏻🥹 Aminn 🤲🏻