Dlntkesn 2princessmother 13+2 yiz 12+5 de ikili tarama yaptırdık 3lğ yaptırmıycaz sonuçlar temiz çok şükür. Sizde sağlıkla alın kucağınıza 💜
Ytsnzy 13+2 deyim 4 gün önce kontrole gittiğimde doktor kıza benziyor demişti burda 2 kere cinsiyet tahmini diye sormuştum herkes erkek gibi yazdı bakalım bi kızım var bir de erkek olsun istiyorum tabi hayırlısı önce sağlıklı olsun 😍
Feyzamali33 qusel bende 11+3 oldum bende ikili için gideceğim ama ben son zamanlarda kendimi hiç hamile gbi hissetmiyorum sende de oluyor mu ne kasık ağrısı ne başka bir ağrı sanki bir şey yok gbi hiç
Feyzamali33 Berrak11 bende 11+3 oldum bende ikili için gideceğim ama ben son zamanlarda kendimi hiç hamile gbi hissetmiyorum sende de oluyor mu ne kasık ağrısı ne başka bir ağrı sanki bir şey yok gbi hiç
Berrak11 Feyzamali33 ne güzel işte şanslısın tadını çıkar ara sıra oluyor öyle 13 haftadan sonra daha da iyi hissedecekmişiz💐💞
qusel Feyzamali33 geçiyor ama bazen öyle kızımda da öyle olmuştur. Sonrasında kayboluyor yine arada oluyor vs
Feyzamali33 Dog-mom bende 11+3 oldum bende ikili için gideceğim ama ben son zamanlarda kendimi hiç hamile gbi hissetmiyorum sende de oluyor mu ne kasık ağrısı ne başka bir ağrı sanki bir şey yok gbi hiç
Feyzamali33 Kek bende 11+3 oldum bende ikili için gideceğim ama ben son zamanlarda kendimi hiç hamile gbi hissetmiyorum sende de oluyor mu ne kasık ağrısı ne başka bir ağrı sanki bir şey yok gbi hiç
Kek Feyzamali33 açıkcası benimde öyle hatta haftaya gideceğim için 3 hafta olacak bebeği görmediğim ve tedirdiginim bişey olduysa diye rabbim uzak tutsun
Feyzamali33 2princessmother bende 11+3 oldum bende ikili için gideceğim ama ben son zamanlarda kendimi hiç hamile gbi hissetmiyorum sende de oluyor mu ne kasık ağrısı ne başka bir ağrı sanki bir şey yok gbi hiç
2princessmother Feyzamali33 evet canım dönem dönem oluyor acaba birşey mi oldu diyorum yani mesela mide bulantısı öyle sürekli olmuyor veya ağrı sürekli olmuyor korkutuyor birşey oldu diye sonra bakıyorum midem bulandı rahatlıyorum 😊 ne güzel işte her hamilelik aynı olmuyor bazıları çok rahat geçiyor korkma belki de rahat geçiyordur
Feyzamali33 Betul_ela0 canım 11-12 haftalar arasını hatırlıyor musun en son 15 gün önce gitmiştim son 2 haftadır ben kasık bel ağrısı falan yaşamıyorum biraz tedirginim açıkçası herhangi söyleyeceğim hiç bir belirtim yok şuan 11+4 oldum ama sıfır belirti
Feyzamali33 Kek seninde benim gbi herhangi bir belirtin yok mu ben sanki hamile değil gbiyim önceden kasıklarım ağrırdı mide bulantım zaten baştan beri çok olmadı ama şuan hiç bir şikayetim yok