mucizeolsunn 2princessmother bende bugün 12+4 mide bulantılarım devam ediyor bide karnım ağrımaya başladı büyüdüğü için mi acaba ikili taramaya da gidemedim daha sizin nasıl gidiyor
Echanim Dilarac bulundu kemik yapısı kız dedi ama tahmin dedi net birşey yok daha ayın 19 nda gidicem o vakit söyler inşallah
Feyzamali33 Kek seninde benim gbi herhangi bir belirtin yok mu ben sanki hamile değil gbiyim önceden kasıklarım ağrırdı mide bulantım zaten baştan beri çok olmadı ama şuan hiç bir şikayetim yok
Feyzamali33 Betul_ela0 canım 11-12 haftalar arasını hatırlıyor musun en son 15 gün önce gitmiştim son 2 haftadır ben kasık bel ağrısı falan yaşamıyorum biraz tedirginim açıkçası herhangi söyleyeceğim hiç bir belirtim yok şuan 11+4 oldum ama sıfır belirti
Berrak11 Feyzamali33 ne güzel işte şanslısın tadını çıkar ara sıra oluyor öyle 13 haftadan sonra daha da iyi hissedecekmişiz💐💞
umycnr94 Berrak11 kske hissetsem çok yorgun hissedyorum kendimi sürekli uyusam istyorum bde çok snirliyim 🥴
umycnr94 Bende hftya yaptrcm ikili tarama 11+3 olyor hftya şuan 10 hftaligiz sizce yotrdgm zman cinsiyeti hakkında bilgi de alabilrmym 🙇
Berrak11 umycnr94 en azından tahminde bulunur diye düşüyorum ama bazı doktorlar 16. haftadan önce söylemiyormuş 💐
1661 Kızlar İstanbul Anadolu yakasında hangi devlet hastanesinde 2 li test yaptırabilirim bileniniz var mı ?