Nergislyssa bizimde son 38 aynı durumdayız saatleri sayıyorum resmen zaman geçsin diye gün içinde bir sürü iş çıkarıyorum kendime hazırlıklar tamam sayılır yemekti temizlikti hadi şunu yıkayayım şunuda ütüleyim derken ne ara akşam oldu diyorum akşamlarıda bitik oluyorum🤣🤣 şimdi puset beşik bebek arabası yıkancak kaldı hepsinin kılıflarını yıkadım sökülmeyen yerlerini yıkıcam güneş açmasını bekliyorum her gün birini yıkarsam yine akşam ederim kendime 😅