Eeceylannnn Nergislyssa yok yok olması gereken sizin bebişin zaten ben sadece süt peynir kuruyemiş yiyebildiğim için hep ona gitmiş 😀 bulantım yüzünden onları yedim hep
Tugce_12 Nergislyssa Son zamanlarda öyle olur ya hep uzuyor gibi gelir günler sağlıkla alalım inşAllah bebişlerimizi kucaklarımıza bende de mutluluk heyecan korku basıyor günler geçtikçe 🙈 inşAllah kolay doğumlarımız olur bol bol sütümüz olur 😂
dogurangaplumba ZeynepDuru17 yok kanka ben senin arkandan gelirsem benide keser senin doktor ben kesilmeden çıkarırım 🤣🤣🤣
busraaa10 Nergislyssa aynı durumdayız 🫶🏼 bizimde 28 Şafak gece uyku yok ne sağa dönebilme me sola dönebilme 😂 hepsi geçecek inşallah kuzularımızı kucağımıza alınca 🤩🙃
Nergislyssa busraaa10 evet evet bi alsak kucağımıza ay meraklıyım heyecanlıyım nasıl olcak nasıl bi anne olcam 🙏🏻🙏🏻🥹🥹🥹
busraaa10 Nergislyssa bende öyle hem korku hem heyecan nasıl olcak ne hissedicem görünce o kadar merak ediyorum ki içim kıpır kıpır oluyor 👼🏼🤍