Nurov neden öyle düşünüyorsun cnm. Benim ikilim yüksek çıktı aldırmayı düşünmedim ama fetal DNA yaptırdım. Beni neyin bekledigini bileyim ve o dogana kadar kendimi ona faydalı yönde gelistireyim araştırayım diye. Yani sadece aldırma kafasıyla bakmayın olaya