Adensmom8 ObirSirin ben açıkcası ense kalınlığı ve burun kemiği normal olduğu için yaptırmamıştım her iki gebeliğimde de ikili üçlü dörtlü hiçbirini sadece detaylı ultrasona mutlaka gittim 🥰 sağlıkçıyım ve tercihim bu oldu
Mercem ObirSirin canım ben oğlumda bu testlerin hiçbirini yaptırmadım açıkçası şimdi yeniden hamileyim ve yine yaptırmayı düşünmüyorum yine senin bileceğin birşey tabiki
Sila-62 Adensmom8 ikili testte doktor bana hiçbir sıkıntı yok dedi üçlü testi yapmamıza gerek yok dedi. Kararsız kaldım bende acaba yaptırsam mi diye
merube goksirius ben fetal dna test yaptirdim sonuc cikana kadar stres yaptm doktor stres yaptirdi cunku Limonlukekkk ayni seyi bende yasadim ayni yastayiz sonux temiz oyuzden kimse korkmasin bence
Cansu123_ goksirius eskişehir üniversite hastanesinde 350 tl fetal dna bılgınız olsun ☺️ istanbuldan gidip yaptırdım bizzat
Zeynep299 ObirSirin kızımda yaptırmıştım 4lünü yaptırmadım doktor gerek duymadı. Şimdi oğlumda yine yaptırdım. Gebelikte tek gereksiz gördüğüm şey tetanoz aşısıydı onuda yaptırdım))
Alone ObirSirin ense kalınlığı burun kemiği hatta bütün ultrason bulguları normal olan bebeğimin ikili testin kan sonucunda down olduğunu öğrendim. Şuan 2.5 yaşında
Nurov Bence aldırmayı düşünmeyen her aile için gereksiz bi test, doğumda yada sonrası için de bi garantimiz yok dimi ne bebeğin ne bizim, bilince nolcak yani
qusel Nurov neden öyle düşünüyorsun cnm. Benim ikilim yüksek çıktı aldırmayı düşünmedim ama fetal DNA yaptırdım. Beni neyin bekledigini bileyim ve o dogana kadar kendimi ona faydalı yönde gelistireyim araştırayım diye. Yani sadece aldırma kafasıyla bakmayın olaya
Alone Nurov bilince ne mi oluyor anlatayım size. O travma anlarını gebelik zamanınızda yaşayıp doğuma kadar atlatıyorsunuz. O ara evladınız için araştırma içine giriyorsunuz onun için en iyi ne yapabilirim diye. Doğar doğmaz siz hazır ve bilinçli bir anne olduğunuz için herşeyine vaktinde başlıyorsunuz. Eğer bilmeden doğurur doğunca doktorun biri odanıza dank diye gelir bebeğiniz downlu derse lohusa psikolojisi ile o anı bir hayal edebilir misiniz ? Edemezsiniz. Çünkü yaşamadınız. O yüzden down annesi olarak önerim şudur ki aldırmayacak olsanız bile lütfen testleri yaptırın emin olun ve bebeğiniz için hazırlıklı olun
Dlntkesn ObirSirin doktorum gerek yok dedi ama ben yaptırdım oda temiz çıktı çok şükür ama 3lü test ve şeker yüklemesi yaptırmayı düşünmüyorum bence gerek yok kendi fikrim
SrpYlmz ObirSirin ben yaptırmıştım ikili tarama temiz çıkınca diğer taramalara gerek duymuyorlar zaten ve detaylı ultrasonda gerekli diye düşünüyorum ikisinide yaptırdım
ObirSirin Korkuyorum galiba biraz kafaya da takarım şimdi bütün hamilelik zehir olur bana o yüzden karasız kaldım yaptırmak konusunda
Sedadvc Dlntkesn gebelik şekerinin yaşla ve aileyle ilgisi yok. Bence araştırın, farklı doktor görüşleri de alın. Çok önemli çünkü.
yeni-annelik ObirSirin ben gerekli olduğunu düşünüyorum hatta durumunuz varsa fetal dna yaptırmanızı öneririm bir çok gen rahatsızlığına bakılıyor bir de en önemlisi detaylı ultrason bence orda da bebeğin anatomik incelemesi yapılıyor normal ultrasonda maalesef ki bir rahatsızlığı varsa bile gözükmüyor aldırmayacağım o yüzden yaptırmadım diyen kişiler var ama olay aldırmak değil önlemini alabilmek bir insan dünyaya getiriyoruz sonuçta daha doğmadan ona göre hayatımızı şekillendirmek tüm ailelerin yararına olur diye düşünüyorum
ObirSirin yeni-annelik fetal dna fiyatları ne kadar ki hiçbir fikrim yok aslında en kesin çözümü o veriyor
Meltemm21 ObirSirin bence aldırmayı düşünmüyorsan gerek yok çünkü zaten hamilelikte bi müdahale edilemiyor sadece bir sorun varsa aldırmak istiyormusunuz diye soruluyor ve bence bu dönemde hamilelikte sadece stres yaşatıyor ve doğruluk payı /50 yinede siz bilirsiniz tabiiki