Nurov bilince ne mi oluyor anlatayım size. O travma anlarını gebelik zamanınızda yaşayıp doğuma kadar atlatıyorsunuz. O ara evladınız için araştırma içine giriyorsunuz onun için en iyi ne yapabilirim diye. Doğar doğmaz siz hazır ve bilinçli bir anne olduğunuz için herşeyine vaktinde başlıyorsunuz. Eğer bilmeden doğurur doğunca doktorun biri odanıza dank diye gelir bebeğiniz downlu derse lohusa psikolojisi ile o anı bir hayal edebilir misiniz ? Edemezsiniz. Çünkü yaşamadınız. O yüzden down annesi olarak önerim şudur ki aldırmayacak olsanız bile lütfen testleri yaptırın emin olun ve bebeğiniz için hazırlıklı olun