Boncukk123 İlk Merve paket vardı ona gittim sonra Aslıhan Ürer ona geçtim bu ikisine de birer kez gittim zaten sonrasında perinstolojiye geçiş yaptım orda da iki doktor baktı birinin ismi Merve diğerini hiç bilmiyorum Selçuk beyin asistanlarımızla sanırım.Sonra perinstolojiden çıkardılar doktorsuz kaldım bi anda Serdar Çimeni söyledi birisi iyi filan diye ona geçtim. Ona da 2 kere gidebildim zaten başka da randevu bulamadım valla. Benim şansım yok sanırım hiç memnun olamadım hiç 😅😕