Nazarboncuguu doğum anında da canım ebeyi çok iyi dinlemek gerekiyor tam açıklık olduğu zaman ıkın dedıgınde ıkınman gerek dur dedıgınde durmamız gerek yoksa içten yırtık çok olurmuş ve dış dikişten daha zor iyileşiyormus iç dikişler ebe o şekilde söylemişti onun dışında da eğer 37.haftanı doldurduysan aksak gebe yürüyüşü yapabilirsin,korunmasız ilişki rahim duvarını yumuşatıyor,duşta beline kasıklarına sıcak su tutabilirsin çömelerek,squat yapabilirsin pilates topun varsa kalça egzersizleri yapabilirsin esnetiyor kemikleri iyi geliyor psikolojik olarak da. Yiyecek olarak günde 6 tane Mekke hurması,ananas tuketebilirsin bunlar kolaylaştırır Allahın izniyle açılmayı ve doğumu canım ☺️🌸