Amine_Sultan bülent beyi bilemem de günay beyden ben memnun kalmadım… 5,5 haftalık hamileyken şiddetli kanama geçirdim randevu yok diye özele gitmiştim medara burak beye o kadar ilgiliydi ve beni rahatlattı ki. İnceledi keseyi kanamayı söyledi tam arkasındaydı kesenin. Kanaman var evet ama kesen sağlam ilaçlarla devam edicez dedi umudum var tutunacak çocuk aksatma ilaçlarını dedi. Sonraki günlerde devlette günay beye randevu almıştım öncesinden ona da gideyim iyi doktor dedim direkt ilacı bırak kanaman hala oluyorsa düşsün dedi. Sen 5 gün sonra gel kalbine bakalım dedi dedim ilaca devam edeyim o zaman 5 gün daha iç duruma göre içmeyi bırak düşsün dedi. Keseyi ultrasonda göremedi bile doğru düzgün ultrasonlar berbat iletişim berbat. Bir daha hiçbir şey için sevlet hastanesine gitmedim. Tüm tahlillerimi özelde yaptırdım hep. Şu an 17+6 olduk.