dml33 ipktos bende oyle valla esim diyo yine sabahin 4nde kalktn demi diye napiyim ayagim geri geri gidio doktora cikip eve gelmeyo cok sevmiorm 😀
Mila_01 ipktos bende içiyorum yeni başladım doğumuma az kaldı ama ben yeni buldum yaşadığım yerde evde katı meyve sıkacağım da yok o yüzden tadını pek beğenmedim ama ne artarsa o kâr
ipktos dml33 Bende uykusuzluk var eskiden bir yatardım sabaha kadar mışıl mışıl uyurdum şimdi saat başı kalkıyorum 😅 demir hapı verdi bana doktor ama 20 . Hafta kullan dedi
dml33 ipktos bn 21 oldum vermedi doktor usume basladi yanardm normalde evde kapıları acardim simdi sicak yer ariyorm 😊
ipktos dml33 Sağlık ocağı verdi bana ücretsiz veriyormuş devlet götürdüm sordum 20 de başla dedi valla kadına güvenim kalmadı
ipktos Mila_01 tesadüf o ki yeni almıştım işte sebep oldu canım inşallah artar rahat bir doğum geçirirsin yukarıda bir arkadaş kuru incir yazmış onu da dene istersen
ipktos dml33 Bende ona gelecem Martta başlayacam ya iyi yorum yapan var kötü de yapan var çok arada kaldım paracı falan diyorlar