ipktos Destina21 Bana da 3 lt iç dedi ve 2 ay sonra gel dedi gelecek ay detaylıya gidecem 2 ay çok uzun geldi sen tekrar ne zaman gittin doktora canım
Destina21 ipktos ayda 1 gidiyorum ben iki ay sonra gel diyeni duymadım sen 1 ay sonra git bisey olmaz hatta ben ilk zamanlar 1 ay uzun 15 gün sonra gelsem deyince rahat edeceksen gel demişti doktor 🤩😃
Destina21 ipktos detaylıya 22 de giricem ben çok araştırdım en doğru zamanlar 21 den sonraymis bu hafta yapıyordum erteledim biraz daha ..
dml33 ipktos baska bir doktora daha git olmadi icin rahat etsn suyuda ic tabiki 3 saate bir aminiyo sivisi kendini yenilerms
ipktos minnakimveben Ben en iyisi başka bir hastaneye gideyim valla içimi yiyecek böyle şakaya gelmez suyu azalsa ben nerden anlayacağım iki ay çok uzun süre
dml33 ipktos evet detayliyada gir mutlaka soyle suyum azmis falan diye bobreklerine mesanesine iyice bakiyolar o zmn
dml33 ipktos bnde detayli icin baska sehire gittim.cnm doktorum en iyisi o dedi bide devlet te randevu alamazdim hemen ozelde bile 1 hafta sonraya zor buldm
ipktos dml33 Burada başka hastaneye gideyim de baksın belki bir sorun yoktur ya bu gece bitmez artık 😔
dml33 ipktos yok canim takma o kadar kafana bebis etkilenio sonucta baskasina git yarin belki o iyi dicek bnm detaylidaki doktor iyi cok az azalmis dedi onemsiz oda herkesin cok olck diye bisey yok dedi
ipktos Destina21 Gelecek ay detaylıya girecem sorun yoksa iki ay sonra gel dedi ama sorun varsa hemen gel dedi
ipktos Destina21 Böyle bir ihtimal varken ben 20 de direk giderim ya valla doktora gidince ufacık olumsuz birşey deyince insan kafasına takıyor
ipktos dml33 Canım biraz araştırdım gelişim geriliği oluyormuş bizimki önden gidiyor şuan 17 haftalık görünüyor ultrasonda valla karmaşık bir durum doktoruma güvenim sarsıldı Profesör buldum burada ona gidecem bakalım ne diyecek
dml33 ipktos evet gelisim.geriligi yapiyoms benimkide onden gidio cok şükür git bnde gittim.profa daha iyi bilgilendiriyolar
ipktos dml33 allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻🙏🏻 Hamilelik 9 ay endişe dönemi diyorlar ya çok doğru😅
dml33 ipktos amin cnm insallah hepimiz saglikla aliriz 😊cok zor hamilelik surekli.bi skinti cikio her kontrol benim icin stres
dml33 ipktos bende oyle valla esim diyo yine sabahin 4nde kalktn demi diye napiyim ayagim geri geri gidio doktora cikip eve gelmeyo cok sevmiorm 😀
Mila_01 ipktos canım Havuç suyunu çok öneriyorlar günde bir bardak iç marketlerde meyve suyu reyonlarında bulabilirsin veya evde makinan varsa kendin yapabilirsin