dml33 Medical park uçuk ya Forum yaşamda tanıdık var bizim artık onlar ne ayarlar bilmiyorum çok da ilgilenmedim açıkcası 😂😂Eşim o işlerle uğraşsın ben bebeğimin derdine düşerim o an sanırım canımda çok tatlıdır canım inşallah hiç bir sorun çıkmadan sağlıkla kucağına alırsın bebeğini darısı bizim büyütmemize daha minicik benimki